Szkolenia
Poszerzamy horyzonty
Chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy? Zainwestuj w rozwój swoich pracowników!
Nasi trenerzy
Hanna Kąkol
rekruterka / coach / doradczyni / szefowa / partnerka biznesu
Specjalizuje się w coachingu menedżerskim, life coachingu oraz coachingu kariery w zakresie realizacji celów, budowaniu ścieżki kariery. Od 25 lat rekrutuje, buduje zespoły, doradza i szkoli. Wspiera zarządy w codziennej pracy. Wspiera osoby indywidualne w ich rozwoju. Współpracuje zarówno z małymi, jak i dużymi organizacjami. Pracuje z zespołami, managerami, kandydatami. Krótko mówiąc – łączy ludzi zawodowo.
Izabela Kulesza
Izabela J. Kulesza – Edukatorka Budżetu Domowego, Certyfikowana Trenerka Mentalna – pomaga osobom zarządzać budżetem domowym tak, aby w ich portfelach zostało więcej pieniędzy, wszystko po to aby podnieść jakość i standard ich życia poprzez realizację najskrytszych marzeń.
Odczarowuje budżet domowy udowadniając, że pieniądze łączą a nie dzielą ludzi i są przepięknym narzędziem do czynienia dobra!
Szkolenia i warsztaty z zakresu zarządzania budżetem domowym prowadzę od 2019 r. – BUDŻET DOMOWY – OD CZEGO ZACZĄĆ?”.
Dziś z uwagi na kryzys gospodarczy wsparcie mentalne połączone z wartością edukacyjną z pewnością będzie świetnym wsparciem dla wielu pracowników.
Podwyżka jest zawsze stałym kosztem dla pracodawcy, która bez odpowiedniego przygotowania (wiedza + narzędzia) ZAWSZE będzie niewystarczająca dla pracowników. Webinarium, które z przyjemnością poprowadzę jest jednorazowym wydatkiem, dzięki któremu można odwlec w czasie podwyżkę, która z kolei zostanie w odpowiednim czasie zupełnie inaczej niż dotychczas wykorzystana i zagospodarowana.
Po spotkaniu ze mną pracownicy w ramach własnych/obecnych budżetów domowych znajdują o wiele wyższe środki niż planowana podwyżka.
Dorota Piekarska
Z opisu stanowiska – manager zespołu marketingu międzynarodowego w No Fluff Jobs – portalu pracy łączącego ludzi z firmami, firmy z kandydatami. Z wykształcenia – filolog. Z pasji – HR-owiec. Miłośniczka łączenia perspektyw marketingu i HR, a przede wszystkim komunikacji H2H. Lubi wymykać się schematom. Stale szuka swojej drogi. Inspirują ją i nadają sens w życiu relacje z ludźmi i ich energia. Wierzy, że praca może sprawiać frajdę i stara się zarażać tą ideą innych. #workcanbefun
Sebastian Ptak
Ekspert rynku fintech, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce. Doradca, mentor i wykładowca. Menedżer C-level z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Współwłaściciel firmy doradczej happy birds. Wieloletni członek zarządu w spółkach fintech, w tym w jako prezes zarządu Blue Media SA/Autopay, jednego z największych dostawców rozwiązań technologicznych w obszarze finansów, gdzie odpowiadał za planowanie strategicznych kierunków rozwoju firmy, ale także za obszar bezpieczeństwa oraz rozwój biznesu. Jest laureatem licznych nagród. W 2009 r. uhonorowany przez Związek Banków Polskich tytułem Ambasadora Gospodarki Elektronicznej, w 2010 r. – Odznaką Honorową ZBP, a w 2016 r. – Medalem Mikołaja Kopernika w uznaniu szczególnych zasług w budowie i rozwoju sektora bankowego. Jest także laureatem nagrody im. Profesora Remigiusza Kaszubskiego za działania na rzecz innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie bankowości elektronicznej i prawa nowych technologii. W 2020 kapituła nagrody portalu cashless.pl uznała Sebastiana Ptaka za Osobowość Fintech 2020. W latach 2008-2022 członek Prezydium Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
Sebastian Ptak jest również zaangażowany w liczne inicjatywy społeczne i charytatywne. Zasiada w Radzie Fundacji „Instytut Humanites” oraz Fundacji „Inspirujące przykłady”.
Obywatel Trójmiasta: urodzony i wychowany w Gdańsku, zawodowo związany z Sopotem, aktualnie mieszka w Gdyni.
Ewa Tarasiuk-Biskup
Ewa Tarasiuk-Biskup jest absolwentką studiów MBA z zakresu strategicznego zarządzania programami i projektami. Wiedzę zdobytą w czasie studiów wykorzystywała w praktyce zarządzając projektami z obszaru jakości, efektywności sprzedaży w zdywersyfikowanych kanałach dystrybucji, optymalizacji procesów, zarządzania zespołami. Praktyk Biznesu z ponad 10 letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric. Absolwentka studiów doktoranckich z zakresu psychologii. Wykładowca akademicki z psychologii społecznej.
Obecnie Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klientów w firmie medycznej.
W codziennej pracy kieruje się hasłem:
„Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, czego dokonałeś, ale ludzie nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli.” – Maya Angelous
Jak działamy?
W zależności od potrzeb oferujemy różnorodne szkolenia, których celem jest rozwój istotnych kompetencji miękkich Twoich pracowników. Rezultatem będzie wzrost efektywności i skuteczności działań, co przełoży się na osiąganie coraz lepszych wyników przez Twoją firmę. Po uprzedniej analizie potrzeb, zapewniamy wybór najlepszych i najskuteczniejszych metod, dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu uczestnicy łatwiej adaptują nowo nabyte umiejętności oraz stosują zaprezentowane narzędzia w swojej codziennej pracy.