Perfect Consulting dla branży logistycznej
Oczekiwanie – stworzenie nowego zespołu w możliwie najszybszym czasie.
Czas realizacji rekrutacji – 3 miesiące.
Tworzenie nowego działu.
Tym razem naszym klientem była firma transportowa, która postanowiła rozwinąć skrzydła poprzez, podwojenie ilości obsługiwanych klientów. Plan ten miał być zrealizowany w przeciągu kolejnych 8 miesięcy przy pomocy nowego zespołu odpowiedzialnego za logistykę przewozów.
Analiza kompetencji.
Przeprowadziliśmy analizę wymagań nowego działu, identyfikując kluczowe kompetencje, jakie powinny posiadać osoby na wszystkich stanowiskach w zespole, takie jak zdolności zarządzania, analityczne umiejętności oraz umiejętność rozwiązywania problemów, doskonałą znajomość regulacji branżowych oraz bardzo wysokie umiejętności obsługi klienta.
Opracowanie rekrutacyjnej strategii.
Następnie przygotowaliśmy plan działania. To obejmowało tworzenie atrakcyjnych ofert pracy, selekcję kandydatów oraz wsparcie w procesie zatrudniania.
Rozpoznanie rynku. Persony.
Aby znaleźć najlepszych kandydatów należy znać rynek, po którym się oni poruszają, Zatem zawsze nasze pierwsze kroki to stworzenie persony i odnalezienie jej ścieżek. W tym pomaga nam zawsze badanie rynku. Tak przygotowani możemy skuteczniej działać.
Proces selekcji. Rekrutacja. Badania kompetencji.
Proces selekcji, analiza CV i rozmowy rekrutacyjne na etapie już pozyskanej bazy kandydatów wydaje się być najprostszy jednak dobrze wiemy, że dobre CV to nie wszystko, dlatego bardzo przykładamy się zawsze do zbadania kompetencji kandydatów, ich poznania i możliwego dopasowania do kultury organizacyjnej przyszłego pracodawcy.
Ewaluacja.
Po procesie rekrutacji zawsze przychodzi czas na onboarding. Choć ten proces zawsze leży po stronie klienta, staramy się pomóc w jego przygotowaniu, aby klient miał świadomość jak dużo czasu i zasobów będzie potrzebował, aby każda z nowo zatrudnionych osób była możliwie najbardziej efektywna w możliwie najkrótszym czasie. Dopiero po paru miesiącach od zatrudnienia, po upływie okresu próbnego możemy wspólnie z klientem podjąć się ewaluacji projektu i wspólnie podsumować nasze wyniki.
Wsparcie po zatrudnieniu.
Po okresie próbnym staramy się zawsze utrzymywać kontakt zarówno z naszymi klientami, jak i z osobami zatrudnionymi na dane stanowiska, aby w przyszłości móc jeszcze lepiej wspierać procesy, za które jesteśmy odpowiedzialni. Informacja zwrotna to najskuteczniejsze narzędzie pomagające nam poprawiać własne procesy.
Zobacz więcej naszych historii
Wybór najlepszej oferty pracy.
Perfect Consulting dla osoby indywidualnej. Bardzo często wracają do nas kandydaci – osoby, które już poleciliśmy do pracy, lub osoby, które w wyniku rekrutacji zostały odrzucone
Wybór najlepszego kandydata, czyli assessment centre w akcji.
Perfect Consulting dla branży hotelarskiej. Czas realizacji – 2 miesiące. Assessment Center to metoda, umożliwiająca zebranie szczegółowych informacji o kompetencjach potencjalnych kandydatów, w wystandaryzowanych warunkach. Jest
Coaching naturalną ścieżką rozwoju naszej organizacji.
Perfect Consulting dla managerów. We współpracy z naszymi klientami cenimy sobie przede wszystkim dobre relacje, zaufanie, dyskrecję (to powody, dla których nasze historie nigdy nie będą