Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu w sposób przejrzysty przedstawić Państwu stosowane przez Nas sposoby gromadzenia, wykorzystywania oraz udostępniania danych osobowych, które podaliście Państwo w trakcie korzystania z Naszych Stron i Serwisów oraz stanowi realizację wymogów stawianych przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO).

Niniejsza polityka prywatności dotyczy strony www funkcjonującej pod adresem: https://perfectconsulting.pl/ , zwanej dalej Serwisem. Zawiera także informacje dotyczące przetwarzania danych za pomocą naszych profili w mediach społecznościowych typu Facebook, Instagram, LinkedIn.    

Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, przetwarzanych w Serwisie https://perfectconsulting.pl/ oraz na naszych profilach jest Właściciel firmy PERFECT CONSULTING – HANNA KĄKOL z siedzibą: ul. Żołnierzy I AWP 13, 81-383 Gdynia, dalej: ,,Administrator”,  ,,PERFECT CONSULTING ”, „my”. Kontakt z administratorem jest możliwy pod nr tel. 602 480 170 lub pod adresem
e-mail: perfect@perfectconsulting.pl.

W czasie korzystania z Serwisu Użytkownicy mają możliwość przekazywania Administratorowi danych osobowych, które umożliwiają ich identyfikację:

  • Użytkownicy, poprzez skorzystanie z udostępnionych na stronie internetowej opcji kontaktu: (adres e-mail, numer kontaktowy) mogą przesłać nam w wiadomości lub przekazać telefonicznie dane osobowe, które umożliwiają ich identyfikację. Nawiązanie kontaktu w tej formie jest dobrowolne i inicjowane przez Użytkownika.
  • Użytkownicy mogą skorzystać z udostępnionego na stronie formularza kontaktowego, przez który podadzą nam imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz treść wysyłanej wiadomości. Nawiązanie kontaktu w tej formie jest dobrowolne i inicjowane przez Użytkownika.
  • W ramach funkcjonalności dostępnych na naszej stronie internetowej, można skorzystać z zakładki ,,Wyślij swoje CV”, która umożliwia przesłanie nam swojego CV w celu umieszczenia w naszej bazie i umożliwienia wzięcia udziału w prowadzonych przez nas rekrutacjach. W celu skorzystania z tej opcji, użytkownik wypełnia formularz kontaktowy, w którym zobowiązany jest podać swoje dane kontaktowe: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz wpisać treść skierowanej do nas wiadomości. Dodatkowo, formularz umożliwia załączenie pliku (pdf, doc, docx, jpg) –  CV kandydata. 
  • W zakładce „oferty pracy” Użytkownik ma możliwość zapoznania się z prowadzonymi obecnie rekrutacjami, a poprzez kliknięcie w przycisk Aplikuj, znajdujący się przy każdym ogłoszeniu, zostanie przeniesiony do dedykowanego formularza kontaktowego, gdzie może podać nam swoje dane osobowe do kontaktu  (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, ostatnie zajmowane  stanowisko oraz przesłać CV).
  • Strona korzysta z plików cookies, które również zbierają określone dane o Użytkowniku w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania strony, a także marketingowych i statystycznych, więcej informacji na ten temat znajduje się w punkcie „Pliki cookies”.

W związku z prowadzonym Serwisem: https://perfectconsulting.pl/ oraz profilami w mediach społecznościowych Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane poprzez e-mail/formularz zapytanie, przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, w przypadku Klinentów/Kontrahentów zainteresowanych naszymi usługami – w celu nawiązania współpracy, w przypadku Uzytkwoników zainteresowanych rekrutowaniem na określone stanowiska – w celu przeprowadzenia takiej rekrutacji, a także w celach, o których informuje szczegółowo w punkcie „Pliki cookies‘‘.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tych przypadkach jest:

  • 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, którymi są:
    1. udzielenie odpowiedzi na przesłane poprzez dowolny kanał komunikacji (np. e-mail, telefon, formularz kontaktowy) zapytanie związane ze świadczonymi przez nas usługami;
    2. przeprowadzenie procesu rekrutacji dla naszego Klienta,
    3. stosowanie plików cookies, podtrzymujących prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej;
    4. dochodzenie lub odpieranie roszczeń cywilnoprawnych, jeżeli takowe wystąpią.
    5. kontakt w celu nawiązania współpracy i realizacji umowy, w przypadku, gdy osoba , której dane przetwarzamy reprezentuje naszego Klienta/Kontrahenta.
  • 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub w celu realizacji umowy  – w przypadku chęci nawiązywania współpracy z PERFECT CONSULTING w formie umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy z firmą prowadzoną w formie JDG.  
  • 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się Administratora z obowiązków prawnych, w tym podatkowych, księgowych, archiwizacyjnych.
  • 6 ust. 1 lit. a) RODO – przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. Podstawa ta ma zastosowanie w wyjątkowych okolicznościach, co do zasady w przypadkach, gdy nie istnieje inna podstawa przetwarzania.  

Podanie danych kontaktowych w przesłanym mailu / wypełnionym formularzu / podczas kontaktu telefonicznego jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić Administratorowi ustosunkowanie się do przesłanego zapytania od Użytkownika oraz dalszego działania w w/w celach.

Podanie danych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisów prawa, np., w zakresie podpisania umowy, wystawienia faktury. Ich niepodanie może skutkować niemożnością nawiązania współpracy.

Informujemy, że z pełną klauzulą informacyjną dla naszych Kontrahentów mogą się Państwo zapoznać tutaj., natomiast z pełną klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w ramach prowadzonych przez nas rekrutacji mogą się Państwo zapoznać tutaj.

PERFECT CONSULTING dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, 
w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej
    w sposób niezgodny z tymi celami,
  • adekwatne, stosowne i ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed nieuprawnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem.

Zgodnie z przepisami RODO, osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora,  przysługują następujące uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do nich oraz przekazania informacji w zakresie wskazanym w art. 15 RODO;
  2. w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, prawo do jej cofnięcia w każdej chwili, przy czym odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  3. prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO;
  4. prawo żądania usunięcia swoich danych – w przypadkach wskazanych art. 17 RODO;
  5. prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, w przypadku przetwarzania danych w oparciu o uzasadniony interes administratora, w tym zwłaszcza w przypadku stosowania marketingu bezpośredniego;
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy w zakresie ich ochrony – zgodnie z art. 77 RODO.

W przypadku chęci skorzystania z powyższych praw, prosimy o wysłanie maila na adres:  perfect@perfectconsulting.pl

Dane osobowe mogą być przekazywane:

  1. podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. urzędy i inne instytucje publiczne),
  2. podmiotom współpracującym z Administratorem, w tym w szczególności, w przypadku osób aplikujących – Klientom na rzecz, których prowadzone są procesy rekrutacji, dostawcom usług IT (np. dostawca hostingu strony, poczty email, systemów, z których korzystamy ).

Dane osobowe użytkowników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, wskazanych powyżej  z ewentualnym uwzględnieniem okresu przedawnienia roszczeń  lub zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu ustania celu na, na jaki zgoda została zebrana lub do  momentu jej wycofania. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zawartych umów, w celu wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na administratorze będą przetwarzane przez okres wynikający z odrębnych przepisów prawa (np. ustawy o rachunkowości), z ewentualnym uwzględnieniem okresu dochodzenia roszczeń.   

Co do zasady nie przekazujemy danych do państw trzecich. Informujemy jednak, że posiadamy fanpage na portalach  społecznościowych typu Facebook, Instagram. LinkedIn.  Dane znajdujące się na serwerach właścicieli tych serwisów przetwarzane są w krajach trzecich, w tym w USA, na zasadach opisanych w politykach prywatności tych portali.   Więcej informacji na ten temat a także linki do odpowiednich polityk znaleźć można w zakładce ,,Profile w mediach społecznościowych‘‘.

Na naszej stronie www znajdują się wtyczki do portali, na których posiadamy profile związane z naszą działalnością: Facebook i Instagram (Meta) oraz LinkedIn. Informujemy, że poprzez kliknięcie we wtyczkę określonego serwisu, dane Użytkownika naszej strony w postaci na przykład adresu IP oraz identyfikatora przeglądarki, mogą zostać przekazane do odpowiedniego administratora danych danego serwisu (zwłaszcza jeśli Użytkownik jest zalogowany do tych serwisów), zgodnie z ich politykami prywatności. W celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności danego serwisu.

Użytkownik może zdecydować o udostępnieniu interesującej go oferty, na jednym z portali społecznościowych (podzielenie się linkiem z internetową społecznością), m.in. przez Facebook, Instagram, LinkedIn. Skorzystanie z tej opcji może spowodować przekazanie internetowych identyfikatorów do administratorów tych portali. Jeśli jesteście Państwo zalogowani na  swoich prywatnych profilach, założonych w tych miejscach, możecie zostać na nie przekierowani. W celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności danego serwisu.

Na stronie internetowej https://perfectconsulting.pl/ Administrator używa pików cookies, które pozwalają dostosować treść w serwisie do potrzeb Użytkownika, usprawnić działanie strony internetowej oraz analizować ruch na stronie. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, są to pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki cookies zawierają m. in. takie dane jak: nazwa strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym Użytkownika oraz unikalny numer, który został wygenerowany w celu identyfikacji przeglądarki internetowej, z której korzysta Użytkownik, by połączyć się ze stroną internetową. W plikach cookies często przechowuje się informacje, które są niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej. Pliki cookies mogą przechowywać również unikalny numer identyfikujący urządzenie końcowe Użytkownika.

Pliki cookies stosowane na stronach mogą być używane w następujących celach:

  1. zapewnienia prawidłowego działania wybranych funkcji strony internetowej,
  2. obsługi sesji użytkownika,
  3. zapewnienia równomiernego obciążenia serwerów,
  4. zbierania anonimowych statystyk, dzięki którym Administrator może lepiej poznać oczekiwania użytkowników i rozwijać stronę internetową tak, by była jeszcze bardziej przyjazna,
  5. optymalizacji strony (tj. dostosowania jej wyglądu do najpopularniejszych urządzeń),
  6. reklamowym,
  7. zapobieżeniu wielokrotnej prezentacji temu samemu użytkownikowi komunikatu informującego o wykorzystywaniu plików cookies przez stronę.

Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na korzystanie przez Administratora z plików cookies albo chce ograniczyć zakres korzystania z plików cookies, może zrezygnować z korzystania ze strony internetowej, zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub skorzystać z narzędzia do zmiany ustawień plików cookies na stronie.

Użytkownik może  w każdym czasie dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies, w szczególności zablokować automatyczną obsługę plików cookies (w całości lub w części).

Administrator informuje, że ograniczenie lub wyłączenie stosowanych  plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony internetowej.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):

w przeglądarce Chrome
w przeglądarce Firefox
w przeglądarce Internet Explorer
w przeglądarce Opera
w przeglądarce Safari
w przeglądarce Microsoft Edge

Informujemy, że każdy Użytkownik ma możliwość w każdej chwili usunąć swoje dane z naszej bazy w Analytics Korzystając z wtyczki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Każdy Użytkownik ma możliwość w każdej chwili zmienić ustawienia na Swoim koncie Google, by ograniczyć emisję reklam, które są mu wyświetlane https://myaccount.google.com/privacy#ads w sekcji Ustawienia reklam.

 

W celu badania satysfakcji klienta, korzystamy miedzy innymi z narzędzia wizytówka Google Moja Firma. „Wizytówka” to profil firmowy widoczny w wyszukiwarce Google. Przedsiębiorca PERFECT CONSULTING – HANNA KĄKOL informuje, zgodnie z zasadami dostawcy, że jeśli Użytkownik chciałby podzielić się swoją opinią na temat usług firmy, to w celu jej wystawienia powinien posiadać założone konto na google.com. Wystawienie opinii jest w pełni dobrowolne. Stanowi formę badania satysfakcji klientów w celu poznania ich poziomu zadowolenia z działalności firmy lub z oferowanych przez nią usług. Dodane opinie można  w dowolnym momencie edytować lub całkowicie usunąć klikając w menu i przechodząc do zakładki Twój wkład  w Mapach Google. Narzędzie dostarczane jest przez firmę Google LLC. Więcej informacji o ochronie danych w Google można znaleźć na stronie www pod adresem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl i /lub https://policies.google.com/terms?hl=plo.

 

PERFECT CONSULTING  korzysta również z usługi Google Maps w celu planowania dojazdu i wyświetlania lokalizacji siedziby naszej działalności. W tym procesie dane Użytkownika, takie jak: adres IP, wprowadzone hasła wyszukiwania, jak również dane dotyczące lokalizacji i wprowadzony adres początkowy (w przypadku korzystania z funkcji wskazówek dojazdu do konkretnego miejsca) mogą być również przetwarzane przez Google na serwerach w USA.

W ramach naszych działań marketingowych prowadzimy profile na portalach Facebook, Instagram, LinkedIn.

Za prowadzenie ich odpowiedzialność ponosi Właściciel firmy PERFECT CONSULTING – HANNA KĄKOL.

Platforma społecznościowa Facebook i Instagram dostarczana jest przez Meta Platforms, Inc, adres siedziby  1 Hacker WayMenlo Park, California 94025, która w Europie działa poprzez Meta Platforms Ireland Limited. 
Zasady dotyczące przetwarzania danych przez ten portal można znaleźć pod linkiem https://www.facebook.com/policy.php/.

Serwis Linkedin dostarczany jest przez LinkedIn Corporation, z siedzibą  1000 W Maude , Sunnyvale, CA 94085, US, należy do grupy Microsoft.  Informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez serwis dostępne są pod adresem Polityka ochrony prywatności LinkedIn.

Zwracamy uwagę, że Właściciel firmy PERFECT CONSULTING – HANNA KĄKOL nie ponosi odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych użytkowników fanpage’y przez administratorów platform Facebook, LinkedIn, czy Instagram,  w tym w szczególności za dane osobowe zamieszczone na profilach Użytkowników. PERFECT CONSULTING nie ma dostępu do tych informacji, niemniej jednak, prowadząc fanpage  jest wraz z Meta Platforms, czy  LinkedIn Corporation współadministratorem danych i ponosi odpowiedzialność za te dane osobowe, które zostały zamieszczone na danym fanpage’u firmy lub przesłane do nas w związku z jego prowadzeniem. 

Na prowadzonych przez nas profilach można również nawiązać z nami kontakt , w tym za pomocą zintegrowanej aplikacji Messenger, którą dostarcza firma Meta. Działanie to jest dobrowolne, nie zalecamy przesyłania nam tą drogą danych osobowych, w szczególności dokumentów typu CV.

Zapewniamy, że działanie naszych fanpage’y jest zgodne z wymogami, które są zawarte w regulaminach platform społecznościowych. Poprzez funkcjonowanie naszych fanpage’y zbieramy i przetwarzany następujące dane osobowe:

  • identyfikator Użytkownika portalu (zazwyczaj zawierający imię i nazwisko lub nick);
  • zdjęcie profilowe (dzięki niemu w niektórych przypadkach możemy poznać wizerunek Użytkownika);
  • inne zdjęcia (które również mogą przedstawiać wizerunek) wynikające z relacji fanpage- użytkownik, które otrzymujemy w wyniku podejmowanych przez Użytkownika aktywności na naszych profilach. Przekazywanie nam tych zdjęć jest całkowicie dobrowolne;
  • treść komentarzy oraz treść rozmowy prowadzonej przez komunikatory, w tym aplikację typu Messenger (w rozmowach tych Użytkownicy mogą podać nam swój adres e-mail, numer telefonu, otrzymujemy także opis, który Użytkownik zawiera w związku z okolicznościami naszej korespondencji).
  • dane, które Użytkownicy udostępniają nam, jako użytkownikom danej platformy, w tym dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Dane osobowe zbierane poprzez komunikację z Użytkownikami są przetwarzane na potrzeby udzielenia odpowiedzi oraz w uzasadnionych okolicznościach w celu nawiązania współpracy. Aktywność Użytkowników związana z korzystaniem z naszych fanpage’y nie będzie archiwizowana poza serwisami, chyba że będzie to konieczne w celach dowodowych lub dojdzie do zawarcia umowy.

Przetwarzanie danych osobowych  na naszych fanpage’ach odbywa się w oparciu o następujące podstawy prawne:

  • 6 ust. 1 lit. b RODO czyli w związku z zainteresowaniem naszymi produktami i usługami – chęcią zawarcia z nami umowy;
  • 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz uzasadniony interes, którym jest udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie lub nawiązanie kontaktu w celu nawiązania możliwej współpracy. Dane mogą też być przetwarzane w celu dochodzenia lub odpierania roszczeń.

Informacje na temat Użytkowników, które posiadamy w wiadomościach będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytania lub do momentu zakończenia współpracy, jeśli do takiej dojdzie, z uwzględnieniem przypadków dotyczących dochodzenia ewentualnych roszczeń. W przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Użytkownika komentarzy, będą one dostępne na naszym profilu do czasu usunięcia ich przez autora lub administratora. Dane osobowe gromadzone przez właścicieli portali społecznościowych, tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacjach typu Messenger, podlegają retencji na zasadach określonych regulaminem odpowiednich portali. 

Na zasadach określonych w RODO każdy Użytkownik fanpage’a PERFECT CONSULTING posiada następujące prawa w zakresie danych osobowych:

  • prawo dostępu do treści swoich danych,
  • prawo do uzyskania ich kopii(jeśli będzie istniała taka możliwość),
  • prawo do ich sprostowania,
  • prawo do usunięcia,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia (jeśli będzie istniała odpowiednia podstawa i możliwość),
  • prawo do wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (organu nadzorczego) w przypadku stwierdzenia naruszenia przez nas przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
  • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie, jeśli to ona była podstawą przetwarzania, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, jakiego dokonano przed jej wycofaniem.

Nawiązanie jakichkolwiek relacji pomiędzy administratorem profilu, a Użytkownikiem portalu społecznościowego  jest w pełni dobrowolne.

Transfer danych do USA obecnie odbywa się na zasadzie nowego programu transferowego – Data Privacy Framework.

Właściciel PERFECT CONSULTING – HANNA KĄKOL jako Administrator Państwa danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby stosowane środki fizyczne, techniczne i organizacyjne  zapewniały ochronę danych osobowych przed ich przypadkowym, czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem, czy dostępem zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie Rozporządznia RODO.

Data ostatniej modyfikacji: 22.10.2024 r.